علمی و پژوهشی

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز و به خصوص دانش آموزان عزیز:
در این وبلاگ سعی شده مبانی مورد نیاز برای دانش آموزان ششم،هفتم،هشتم به طور خاصی بیان گردد.

دینی و ورزش

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ب.ظ

به نام خدا


دینی و ورزش

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب مدیر کل امور طلاب حوزه های علمیه از برگزاری همایش ارتقای فرهنگی دینی در ورزش در شهر قم خبر داد و گفت: این همایش پنجم اسفند ماه در حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی توسعه فرهنگی دینی در ورزش کشور را از اهداف اصلی این همایش خواند و افزود: این همایش با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و سازمان تربیت بدنی برگزار می شود که به زودی فراخوان این همایش اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی نسب از حضور مدیران ارشد حوزه های علمیه، مسؤولان ورزشی کشور و روسای فدراسیون های ورزشی کشور در این همایش خبر داد و اظهار داشت: در نظر داریم با برگزاری همایش ارتقای فرهنگ دینی در ورزش گام های بلندری را در خصوص فرهنگ سازی آموزه های دینی در ورزش برداریم.

وی آسیب شناسی علل و عوامل افت ارزش های دینی در ورزش، راهکارهای ارتقای فرهنگ دینی در ورزش، تبیین فلسفه ورزش در نظام جمهوری اسلامی و بررسی شناخت مبانی و جایگاه ورزش در اسلام را از محورهای اصلی این همایش برشمرد.

  • ۹۴/۰۸/۱۷
  • محمد محنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی